Sunday, March 3, 2013

DESPRE INCHINATUL LA IDOLI: ICOANE, SCULPTURI, SI ALTELE


AS VREA SA VORBESC DESPRE INCHINATUL LA IDOLI. VA ROG DATI-VA PAREREA SI HAIDETI SA DISCUTAM ACEASTA PROBLEMA PE CARE MULTI " CRESTINI" O AU: BUDISTII, CATOLICII, ORTODOXII, HINDUSII, SI POATE MULTE ALTE RELIGII PE CARE NU LE STIU.





CRESTINII ADEVARATI NU SE INCHINA LA IDOLI!!! 
EXODUL 20:4 "Sa nu-ti faci chip cioplit, nici vreo infatisare a lucrurilor care sunt sus in ceruri, sau jos pe pamant, sa...u in apele mai de jos decat pamantul".
IEREMIA 3:24 "Idolii, deopotriva, au mancat rodul muncii parintilor nostri, din tineretea noastra,, oile si boii lor, fiii si fiicele lor."
IEREMIA2: 27,28 " Ei zic lemnului:Tu esti Tatal meu!, si pietrei Tu mi-ai dat viata!Caci ei imi intorc spatele si nu se uita la mine. Dar cand sunt in nenorocire, zic: scoala-te si scapa-ne.
Unde sunt dumnezeii tai, pe care ti i-ai facut?Sa se scoale ei daca pot sa te scape in vremea nenorocirii! Caci cate cetati ai, atatia Dumnezei ai, Iuda".
OARE DE CE ROMANIA SE INCHINA LA ICOANE?
Oare nu ne invata Cuvantul sa nu facem asta? Apostolul Ioan ne spune cu privire la inchinarea la sfinti sau ingeri " Si m-am aruncat la picioarele lui( a ingerului care i se aratase), dar el mi-a zis: Fereste-te sa faci una ca aceasta! Si eu sunt un impreuna slujitor cu tine si cu fratii tai, care pastreaza marturia lui Isus. LUI DUMNEZEU INCHINA-TE!"- APOCALIPSA 19:10.
Asadar, inchinarea adusa oricui in afara de Dumnezeu, nu este o inchinare buna.Oare icoanele dau mancarea, apa, ploaia, sanatatea, mantuirea, sau Duhul Sfant? Oare chiar asa de oarba e Romania?
ROMANIO, IA AMINTE LA CE ZICE DOMNUL si pocaieste-te pana nu vine mania Domnului peste tine: 2 CRONICI 7:13,14 "Când voi închide cerul, şi nu va fi ploaie, când voi porunci lăcustelor să mănânce ţara, când voi trimite ciuma în poporul Meu: dacă poporul Meu peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga, şi va căuta Faţa Mea, şi se va abate de la căile lui rele, îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul, şi-i voi tămădui ţara".
DOMNUL SA VA BINECUVINTEZE SI SA VA AJUTE SA VA POCAITI DUPA CUM EL VA CERE, AMIN!
SI NU UITATI CA DUMNEZEU E VIU, NU ICOANELE PICTATE SAU STATUIETELE!

No comments:

Post a Comment