Monday, April 22, 2013

DEPRESIA

DEPRESIA

Oare câți dintre noi nu am trecut prin clipe grele în viața noastră, încât să nu fi cunoscut depresia?
Pot mărturisi că și eu am fost prinsă în ghearele acestei boli, care, dacă nu o tratezi imediat, poate duce la sinucidere( în cazul celor mai slabi în credință și mental).
Îmi aduc aminte că, după ce l-am, născut pe fiul meu, am căzut intr-o depresie mare, nefiind obișnuită cu faptul de... a avea un băiat în viața mea. Fetele pentru mine au fost mai ușor de îngrijit, de crescut, de educat, pe când băiatul, Domnul să-l binecuvinteze, eeeehhhhh....plângea tot timpul după mine, făcea pe mine, și în ziua de azi e lipit de mine scai, mi se îmbolnăveau unul după altul, și tot așa. Când am văzut că încep a plânge din orice, mă enervez, îmi pierd calmul și răbdarea, toate aceste semne au pus un semnul întrebării, mai ales ca eu am lucrat în acest domeniu și cunosc aceste simptome. Așadar, m-am dus la medic și i-am explicat cum mă simțeam. Bineînțeles că eram în stadiul de început al depresiei. Am fost pusă pe medicamente. Ajung acasă, mă uit la sticluța cu pastile, și stau și mă gândesc cum de-am ajuns eu așa? Eu, o persoană foarte calmă și liniștită, care nu mă enervez aproape deloc, am ajuns depresivă. Cum stăteam și mă gândeam la situația mea, am dat să deschid sticluța și să iau o pastila, dar ceva în inima mea îmi spunea că nu e bine ceea ce fac. M-am pus pe genunchi și m-am rugat, iar în timpul rugăciunii, am simțit îndemnul să nu pun o pastilă în gură, ci să citesc Cuvântul și să mă rog, căci am un Doctor mult mai bun decât cei din lume.M-am simțit tare rău înaintea Domnului, am simțit că L-am trădat ducându-ma la doctori, în loc să apelez la El. Dar El mi-a înțeles necazul și durerea, și slăvit și glorificat fie Domnul că m-a vindecat in cel mult o săptămână, deoarece mi-am pus toată încrederea în El; nu m-am îndoit o clipă că nu ar putea să mă vindece.

Ceea ce vreau să vă zic, este că nu e ușor să scapi de depresie și că este foarte dificil pentru cineva să se înțeleagă cu o persoană depresivă.Multă lume aleargă la doctori și medicamente, după cum am făcut și eu la început, dar dacă asculți de glasul Domnului când îți spune: ”Fiule/fiică, nu te teme, ci pune jos la picioarele Crucii mele toate necazurile tale”, atunci vei vedea cum El lucrează.

Versetele ce pot ajuta în lupta cu depresia, sunt următoarele, și sper să vă ajute și pe dumneavoastră, cei suferinzi de depresie. Domnul să vă binecuvinteze cu biruință în această luptă, și să vă întărească cu credință multă, Amin!

Psalmul 13:2
Pînă cînd voi avea sufletul plin de griji, şi inima plină de necazuri în fiecare zi? Pînă cînd se va ridica vrăjmaşul meu împotriva mea?

Psalmul 88:1-5
Doamne, Dumnezeul mîntuirii mele! Zi şi noapte strig înaintea Ta!S'ajungă rugăciunea mea înaintea Ta! Ia aminte la cererile mele;căci mi s'a săturat sufletul de rele, şi mi se apropie viaţa de locuinţa morţilor.Sînt pus în rîndul celor ce se pogoară în groapă, sînt ca un om, care nu mai are putere.Stau întins printre cei morţi, ca cei ucişi şi culcaţi în mormînt, de cari nu-Ţi mai aduci aminte, şi cari sînt despărţiţi de mîna Ta.

Matei 26:38,39
Isus le -a zis atunci: ,,Sufletul Meu este cuprins de o întristare de moarte; rămîneţi aici, şi vegheaţi împreună cu Mine.``Apoi a mers puţin mai înainte, a căzut cu faţa la pămînt, şi S'a rugat, zicînd: ,,Tată, dacă este cu putinţă, depărtează dela Mine paharul acesta! Totuş nu cum voiesc Eu, ci cum voieşti Tu.``

Psalmul 43:5
Pentruce te mîhneşti, suflete, şi gemi înlăuntrul meu? Nădăjduieşte în Dumnezeu, căci iarăş Îl voi lăuda: El este mîntuirea mea şi Dumnezeul meu.

Psalmul 46:1
Dumnezeu este adăpostul şi sprijinul nostru, un ajutor, care nu lipseşte niciodată în nevoi.

Psalmul 69:13-15
Dar eu către Tine îmi înalţ rugăciunea, Doamne, la vremea potrivită. În bunătatea Ta cea mare, răspunde-mi, Dumnezeule, şi dă-mi ajutorul Tău!Scoate-mă din noroi, ca să nu mă mai afund! Să fiu izbăvit de vrăjmaşii mei şi din prăpastie!Să nu mai dea valurile peste mine, să nu mă înghită adîncul, şi să nu se închidă groapa peste mine!Ascultă-mă, Doamne, căci bunătatea Ta este nemărginită. În îndurarea Ta cea mare, întoarce-Ţi privirile spre mine,

2 Corinteni 1:3-4
Binecuvîntat să fie Dumnezeu, Tatăl Domnului nostru Isus Hristos, Părintele îndurărilor şi Dumnezeul oricărei mîngîieri,care ne mîngîie în toate necazurile noastre, pentruca, prin mîngîierea cu care noi înşine sîntem mîngîiaţi de Dumnezeu, să putem mîngîia pe ceice se află în vreun necaz!

Pe mine, sinceră să fiu, m-au ajutat îndeosebi de mult Psalmii. Eu v-am dat exxemple de versete, dar dumneavoastră puteți citi toți Psalmii, sau numai porțiuni. Tot ceea ce contează, este că, oricât de nenorociți ne simțim în viața noastră, să nu uităm că avem un Mijlocitor, care ne va ajuta mereu, la bine și la rău, El va fi tot timpul lângă noi.

Fiți binecuvăntați de Dumnezeul nostru, și sper ca niciodată să nu cădeți pradă depresiei.

No comments:

Post a Comment